minx

Wetlook World Forum

Current time: Fri 03/05/24 19:49:54 GMT

Translate page FROM gb -> TO de fr it nl es pt jp

Translate page TO gb <- FROM de fr it nl es pt jp

MyWetloook

Message # 77906.1.1.1.1.1.1.1.1

Subject: None Re:...

Date: Tue 30/07/19 17:50:20 GMT

Name: Anonymous uu

Email:

Website:

Report Abuse or Problem to Nigel at Minxmovies
If you enjoy this forum, then please make a small donation to help
with running costs: Make Donation (you can change amount)

Previous Reply
Next New Message
Active List Archive

Tiens peut-être un truc pour toi : Message # 77962

Bon, pour toi c'est une "mature" ou une "milf", je sais bien, mais faut reconnaitre qu'elle est quand même assez sexy.

In reply to Message (77906.1.1.1.1.1.1.1) Confused Re:...

By Anonymous - uu Tue 30/07/19 17:17:29 GMT

Website:


Oui effectivement, je reconnais n'avoir pas bien compris ton souhait de départ. Pourtant je comprends l'anglais. Si je m'exprime avec toi en français c'est par commodité.

C'est vrai. Sur ce point je suis d'accord avec toi : les jupes ou robes sur des jambes nues sont rares. Au point d'ailleurs de ne même pas me souvenir d'en avoir vues, sauf peut-être, justement, chez Dima.

 

Et puis je me rends compte que je ne me suis pas loggé, par flemme et parce que j'ai oublié depuis longtemps mon ID et mon mot de passe.

Mais j'assume. Je ne me cache pas derrière "anonymous"

Je m'appelle Christophe, j'ai 53 ans et j'habite dans le Vaucluse.

Et si je monte dans les tours aussi vite c'est simplement parce que je suis bipolaire.

Bipolaire et fan de wetlook ! Autant dire pas de bol, lol !

 

Allez, faisons la paix ?

On est déjà une toute petite communauté de dingos, alors si on commence à se battre entre nous ...

In reply to Message (77906.1.1.1.1.1.1) None Re:...

By Newwet - fr Tue 30/07/19 14:39:22 GMT

Website:


Non, je ne cherche pas à "démémériser" une communauté, j'essaie de faire en sorte qu'elle propose plus de variété. J'ai été maladroit dans ma tentative d'exprimer cela, mais sois en assuré, ce n'est pas du tout mon intention de faire en sorte que les sets produits par l'ensemble des producteurs wetlook ne correspondent plus qu'aux goûts de la "jeune génération", parce que comme tu le soulignes avec l'exemple de Dima notamment, ça tourne vite en rond.

 

 

Justement, je préfère les habits plus "habillés" (et pas les jeans comme tu semble le dire), comme entre autres des pantalons (habillés ou décontractés), mais principalement des robes et des jupes (et pas que moulantes et courtes, loin de là!); or, le problème à mes yeux c'est que la majorité des sets correspondants à ces critères sont faits avec des collants.  

 

 

Mon observation originelle touche à ça: une majorité des jeunes femmes de 20 à 30 ans ne portent pas de collants sous leurs robes (chair ou opaques/noirs) ou pantalons/shorts, sauf quand il fait froid. Et j'aimerais qu'une plus grande partie des sets produits reflètent cette réalité, en cohabitation avec d'autres goûts naturellement. Parce que actuellement, si tu aimes bien voir une femme vêtue d'une robe dans une piscine ou une douche mais sans qu'elle ne porte de collants, faut s'accrocher. Là est mon but: faire en sorte que ces sets deviennent un peu plus nombreux, face à l'écrasante majorité en collants.

 

 

Et j'ai calculé, on est bien face à une écrasante majorité: sur 103 sets dans lesquels le ou les modèles portent une jupe ou une robe (pris sur 5 sites: Eurowam, Wetlooker, Streetsplash, EE Wetlook, Waminstyle, avec environ une vingtaine de sets par site, relevés dans leurs dernières sorties), on as un "grand total" de 7 sets (ou 6%) de jambes nues sous des jupes/robes, le reste se partageant entre des collants, des bas, des leggings. Et parmi ces 7 sets, 6 d'entre eux sont chez Wetlooker/Dima, donc pour ce qui est de la variété (tant des cadres que des vêtements), on repassera, on en conviens. Donc encore une fois, il s'agit pas là d'imposer des goûts, mais plutôt de faire en sorte que la balance penche un peu moins d'un côté que de l'autre.

 

 

Cela ne me paraît absolument pas déraisonnable de demander à ce qu'il y ait plus de place faite aux sets "jambes nues" quand 94% de la production n'en propose pas. Et pas une augmentation de 50% hein, je suis conscient que ce n'est pas faisable. J'aimerais juste que les producteurs, dans leur ensemble, se disent un peu plus souvent "tiens, je vais demander au modèle de ne pas porter de collants cette fois-ci", parce que les collants sont un réflexe quasi-pavlovien (à 6% de l'être totalement) à l'heure actuelle. Personnellement, je n'appelle pas ça "en avoir pour tous les goûts".

 

 

Je revendique donc le droit d'exister des amateurs de wetlook qui préfèrent les jambes nues sous les robes et jupes. Et si ça veut dire qu'au lieu d'avoir 9 sets sur 10 avec des collants il y en aura que 7/ 8 sur 10, qu'il en soit ainsi, c'est pas la mer à boire. Mais n'exagères pas non plus en disant que je cherche à faire disparaître une partie de la communauté, il y a clairement de la place pour tous.

In reply to Message (77906.1.1.1.1.1) None Re:...

By Anonymous - uu Mon 29/07/19 20:09:21 GMT

Website:


Je suis désolé mais ce que tu dis est faux.

Regarde le site de Dima, wetlook.biz etc.

Que des minettes de 20 ans en jeans serrés, chaussettes retroussées et addidas superstar au pied !..

Je maintiens : ce que tu dis est une tentative de "démémèriser" une communauté.

On n'a pas tous 20 ans mais on a aussi le droit d'exister.

Dans le wetlook il y en a pour tous les goûts.

 

Pis tu vas rire mais je préfère, moi aussi, le jean aux collants "chair".

Je n'en impose pas pour autant mes goûts.

In reply to Message (77906.1.1.1.1) Question ...

By Newwet - fr Sun 28/07/19 00:33:05 GMT

Website:


J'ai jamais dit que Cordula dictait quoi que ce soit. Relis mon message. J'ai employé cet exemple pour proposer une explication quant à ce que je constate dans ma vie de tous les jours chez les femmes de ma génération, et celles de ma génération uniquement. Après ce ne sont que mes observations, elles ne sont représentatives que de mon expérience, cela va de soi.

 

Je vais ignorer ton attaque perso déplacée et ta généralisation pas très finaude pour aller directement à la fin: j'impose rien du tout, je souligne justement le standard actuellement en place, et que sans qu'il soit nécessairement totalement remis en question j'aimerais (-> c'est du conditionnel, pas de l'impératif) qu'il y ait plus de sets qui en sortent.

 

Et justement, c'est une des raisons qui font que je n'achète pas beaucoup de sets. On est d'accord, personne n'est forcé à acheter quoi que ce soit. Mais tu comprendras que c'est assez frustrant de ne pas trouver "chaussure à son pied" de manière récurrente et toujours pour la même raison. Après comme je l'ai dit dans mon premier post, les producteurs font ce qui se vend, c'est normal, je ne leur jette pas non plus la pierre. Donc moi, imposer un standard? Laisse moi rire...

 

J'ai du mal à comprendre pourquoi tu montes aussi vite dans les tours pour un message qui est mesuré. Si j'ai touché le point sensible avec le "mémérisant", il ne s'agit là que de l'avis de l'autre poire à la télé, pas le mien (je n'ai dit y adhérer nulle part), j'ai juste émis l'hypothèse qu'il s'agit là de la manière de voir les choses d'un groupe de personnes, et qu'il s'agit bien uniquement d'un point de vue, et donc pas d'une vérité finale.

In reply to Message (77906.1.1.1) Angry Re:Agreed.

By Anonymous - uu Sat 27/07/19 23:06:18 GMT

Website:


Et depuis quand c'est Christina Cordula qui doit dicter ce qu'on a le droit ou pas de voir sur les video ??????!!!!!!!!

Si ta culture et ta libido se limitent à des emissions aussi con que celle-là, retourne coller ton nez sur ton smartphone à 800 balles comme tous les trous du cul de ta génération et viens pas nous emmerder.

Si une video ne te plait pas, tu la regardes pas, un point c'est tout !

Mais ne viens pas imposer tes standards à la con !

In reply to Message (77906.1.1) Thumbs Up Agreed.

By Newwet - fr Sat 27/07/19 13:22:58 GMT

Website:


I completely agree with you. When you look at girls around my age (20-30), when they wear shorts or skirts/dresses, unless it's a cold day, 90% of them are not wearing any thights, and flesh-coloured pantyhose is rarely worn, as it is seen as old fashioned. There's a french tv show revolving around a group women doing some clothes shopping, and the one who manages to get the best outfit wins a prize. The host, Christina Cordula, always says that flesh coloured pantyhose is a "fashion faux-pas" because it's "mémérisant", which could be roughly translated to "grannyfying". And judging by my everyday experience (university, friends, using public transports...), that's how women in my age group tends to see it as i almost never see them wearing flesh coloured pantyhose when they are wearing pantyhose at all.

 

I've been saying this for a few years, but i'm tired of seeing pantyhose everywhere. Sometimes the models even wear it under leggings, which is ridiculous in my mind. Many outfits are ruined (especially dresses and skirts) for me because it would have looked way better (and closer to what women wear in real life) without pantyhose. Don't get me wrong, i absolutely love seeing beautiful legs wrapped in pantyhose (dry or wet), but bare legs are equally sexy to me. It depends on the outfit. But for as long as i can remember (i've started browsing this forum in 2007), pantyhose has been the norm in wetlook shoots and it has always annoyed me.

 

Of course, this is only MY opinion.

 

BUT on the other hand, wetlook producers and models are not shooting for free, and they do what sells most, you can't really argue against that. Maybe in a few years the situation will change, at least i hope so.

In reply to Message (77906.1) Question nice but...

By joe - uu Sat 27/07/19 08:56:52 GMT

Website:


theyre all wearing nylons or nylon socks :(  no young lady usually does that. can you do another party where they go barefeet in their heels and boots?  much nicer

(i know many people think different but youre probably a bit older and grew up when nylons were still in fashion. there are so many videos out there with nylons.. lets make it fair.)   moreover... it feels much nicer being barefeet in heels than with that.

thank youuuu :)

In reply to Message (77906) Pictures Wetlook Party 33 is online html

By EuroWAM TEAM - webmaster@eurowam.net eu Fri 26/07/19 10:42:00 GMT

Website: https://wetlookparty.com// www.wetlookparty.com


Hello guys,
Wetlook Party 33 is online.
Few of the pictures are selected below but there are plenty more on the site.

The new party is online!



Download Store
Free Preview
HDV26th July, 2019
Wetlook Party 33!

21 girls in the same pool dancing and playing for a full two hours, wearing their own clothes; fun and sensuality, thats what we have for you in party 33.
Usually is not easy to get a party online but with this 21 beauties we had a easy task... they all wanted to have fun, some of them had been previously attending a party - so the wetlook party fans will sure recognise a few of them - but we have as usual plenty of new faces for you to enjoy.

In the first 30 minutes the girls will enter in the pool, one by one, getting wet a little bit - we thought of this like some kind of introduction; then the girls enter in the pool in pairs, dancing and soaking each other and then in the second hour of the party all of them get into the pool and "all hell break loose".

I don't need to write this (but we do it anyways) This party (like every other party we produced) it is better to be watched from the beginning to the end... So I definitely recommend you guys to go for the special price and buy all the parts together.

For the customers who will buy the whole party we made up a special bonus, a footage shot with a GoPro camera from the pool so you can watch 41 minutes of the party as bonus.
From this edition on we offer the bonus ONLY till a new party will be released, so when party 34 will be released the bonus footage for party 33 will be deleted.

In order to take advantage of the bonus please make sure the emails from webmaster@eurowam.net email address are not sent to spam (the best way to avoid that to happen is to add the above email address to your contact list.

IMPORTANT: The emails with the Vimeo link and pass are sent manually and one single crew member is doing it so please consider that for orders after 9 PM (Central European Time) the emails with the Vimeo link will be sent the next morning.

Free Preview
HDV26th July, 2019
This is part two of wetlook party 33. Please see part one for details about this party.
Please check out part one for details.
For the customers who will buy the whole party we made up a special bonus, a 42 minutes footage shot with a fixed camera from the pool so you can watch the beginning of the party as it was shot.

Free Preview
HDV26th July, 2019
This is part three of wetlook party 33. Please see part one for details about this party.
Please check out part one for details.
For the customers who will buy the whole party we made up a special bonus, a 42 minutes footage shot with a fixed camera from the pool so you can watch the beginning of the party as it was shot.

Free Preview
HDV26th July, 2019
This is part four of wetlook party 33. Please see part one for details about this party.
Please check out part one for details.
For the customers who will buy the whole party we made up a special bonus, a 42 minutes footage shot with a fixed camera from the pool so you can watch the beginning of the party as it was shot.

Free Preview
HDV26th July, 2019
This is part five of wetlook party 33. Please see part one for details about this party.
Please check out part one for details.
For the customers who will buy the whole party we made up a special bonus, a 42 minutes footage shot with a fixed camera from the pool so you can watch the beginning of the party as it was shot.

Free Preview
HDV26th July, 2019
This is part six of wetlook party 33. Please see part one for details about this party.
Please check out part one for details.
For the customers who will buy the whole party we made up a special bonus, a 42 minutes footage shot with a fixed camera from the pool so you can watch the beginning of the party as it was shot.

Free Preview
HDV26th July, 2019
This is part seven of wetlook party 33. Please see part one for details about this party.
Please check out part one for details.
For the customers who will buy the whole party we made up a special bonus, a 42 minutes footage shot with a fixed camera from the pool so you can watch the beginning of the party as it was shot.

Free Preview
HDV26th July, 2019
This is the final part, part eight, of wetlook party 33. Please see part one for details about this party.
Please check out part one for details.
For the customers who will buy the whole party we made up a special bonus, a 42 minutes footage shot with a fixed camera from the pool so you can watch the beginning of the party as it was shot.


CHECK THE SITE FOR MORE FREE PICTURES

YOU CAN DOWNLOAD or VIEW THIS CLIP IN OUR DOWNLOAD STORE.MORE DETAILS HERE: https://wetlookparty.com/downloadstore.php

Free Picture

Free Picture

Free Picture

Free Picture

Free Picture

Free Picture

Free Picture

Free Picture



Eurowam

Report Abuse or Problem to Nigel at Minxmovies
If you enjoy this forum, then please make a small donation to help with running costs: Make Donation (you can change amount)

All WAM Drunk Sex Orgy Wetlook-Online
Clips4Sale

Minx Movies - M12 - Dressed in Wet is now in the Download Store
Download Store

Minx Movies - M15 - Wet Me Now is now in the Download Store
Download Store

Minx Movies - M14 - Get Wet With Me is now in the Download Store
2ipmd65.jpg2ipmdg2.jpgckfbj77.jpgjapgs25.jpgzgjbt99.jpg Download Store 2fpbs94.jpgkijws74.jpgrlsps97.jpglasbjg7.jpg2fptg96.jpg2gpdde7.jpg


Minx Movies - M8 - Mask Of Wetness is now in the Download Store
Download Store



[ This page took 0.023 seconds to generate ]