minx

Wetlook World Forum

Current time: Fri 29/03/24 14:51:45 GMT

Translate page FROM gb -> TO de fr it nl es pt jp

Translate page TO gb <- FROM de fr it nl es pt jp

Wetlook.Biz
Wetlook-Online

Message # 41997.2.2.1

Subject: None Re:Only Swedish / BARA SVENSKA!

Date: Thu 19/11/09 17:12:22 GMT

Name: skåne uu

Email:

Website:

Report Abuse or Problem to Nigel at Minxmovies
If you enjoy this forum, then please make a small donation to help
with running costs: Make Donation (you can change amount)

Previous Reply
Next New Message
Active List Archive

Wetlook-Online
Jag har skrivit på lunar men ej fått svar.  karin så kolla där.
In reply to Message (41997.2.2) None Re:Only Swedish / BARA SVENSKA!

By Rikke - pimpmysaab@live.se se Thu 19/11/09 16:40:17 GMT

Website:


Hej!

Karin och jag (Rikard) är jättebra vänner och skapade en ny hotmail adress för att vi båda skulle kunna använda den utan att skriva ut våra riktiga mailadresser. Att han en gemensam mail tyckte vi var bra eftersom vi båda är väldigt intresserade av Wetlook och har en del planer på att göra någon sida i Sverige. Å som någon hade hittat på nätet hade jag skrivit ett inlägg i ett forum jag hittade som handlade om Wetting. Men nöten som översatte det till Engelska ska kanske gå en språkkurs.

Jag tipsade Karin om att hon har riktigt bra filmklipp å att det är synd att bara vi 2 tittar på dom. Varför inte se om någon mer är intresserad? För jag kan lova att klippen är bland de bästa amatörklipp jag någonsin sett!

 

Vill ni något mera så får ni jättegärna maila. Både Karin och jag har samma gemensamma mail och vi försöker svara. Tråkigt om det ska behöva bli en massa missförstånd. Men maila gärna om ni har något ni funderar över.

 

Mvh: Rikard "Rikke".

In reply to Message (41997.2) None Re:Only Swedish / BARA SVENSKA!

By Anonymous - se Wed 18/11/09 20:53:22 GMT

Website:


Har Du bytt kön?

 

På Amelia [http://www.amelia.se/forum/view-message.xml?message_id=95050] heter Du Rickard.

 

Förklaring?

 

Wetting

Det finns faktiskt många killar som tänder på tjejer som kissar på sig. Jag är en av dom! Det är ju tyvärr inget som jag kan göra något åt som ni kanske förstår. Men jag har även tjejkompisar som gillar att kissa på sig med flit och även tjejkompisar som gillar att se tjejer kissnödiga och desperata. Wetting kallas detta med att kissa på sig. Vill ni prata mera eller ha en diskution i ämnet så skicka gärna ett mail. pimpmysaab@live.se. Svarar på alla!

 

Rikard 2009-11-01 02:47

In reply to Message (41997) Help Me Only Swedish / BARA SVENSKA!

By Karin - pimpmysaab@live.se se Wed 18/11/09 18:21:55 GMT

Website:


Hejsan!

Är en 19 årig tjej från södra Sverige som gillar wetlook välldigt mycket. Har några privat inspelade filmklipp om någon är intresserad? Är i behov av lite pengar så är någon villig att ge någon hundring för klippen så är jag jättetacksam. Klippen är av riktigt hög kvalité och innehåller mycket blöta kläder! Jeans, leggings och hotpants trosor. Kan eventuellt fixa nya klipp efter era önskemål! (Jag har Swedbank.) Funderar även på att spela in en egen DVD film om intresse finns?

Har bilder på mig som jag kan skicka vid seriöst intresse. Betalar du bra för alla mina klipp kan jag även gå med på att träffas privat för lite blöta äventyr.

 

Smakprov på bild finns här:

http://www.postimage.org/image.php?v=aV9rb9r

 

Hör av er så fort ni kan. =) Pussar och Kramar, Karin. pimpmysaab@live.se (Ja jag åker Saab V4, Vet någon hur man "pimpar" en sådan mojäng? =) )

 

pimpmysaab@live.se

Report Abuse or Problem to Nigel at Minxmovies
If you enjoy this forum, then please make a small donation to help with running costs: Make Donation (you can change amount)

All WAM Drunk Sex Orgy Wetlook-Online
WetLooker.com

Minx Movies - M12 - Dressed in Wet is now in the Download Store
Download Store

Minx Movies - M15 - Wet Me Now is now in the Download Store
Download Store

Minx Movies - M14 - Get Wet With Me is now in the Download Store
2ipmd65.jpg2ipmdg2.jpgckfbj77.jpgjapgs25.jpgzgjbt99.jpg Download Store 2fpbs94.jpgkijws74.jpgrlsps97.jpglasbjg7.jpg2fptg96.jpg2gpdde7.jpg


Minx Movies - M8 - Mask Of Wetness is now in the Download Store
Download Store



[ This page took 0.008 seconds to generate ]