minx

Wetlook World Forum

Current time: Fri 29/03/24 02:58:53 GMT

Translate page FROM gb -> TO de fr it nl es pt jp

Translate page TO gb <- FROM de fr it nl es pt jp

Wetlook.Biz
Wetlook-Online

Message # 18095.4.3.1.2.1

Subject: Hello Re: Re: Re: Re: Re: wetlook-intresse

Date: Fri 09/09/05 21:51:14 GMT

Name: belgium wetlook-fan be

Email:

Website:

Report Abuse or Problem to Nigel at Minxmovies
If you enjoy this forum, then please make a small donation to help
with running costs: Make Donation (you can change amount)

Previous Reply
Next New Message
Active List Archive

ik bedoel natuurlijk wetlook-avonturen met vrouwelijke wetlook-fans.
In reply to Message (18095.4.3.1.2) Hello Re: Re: Re: Re: wetlook-intresse

By belgium wetlook-fan - be Fri 09/09/05 02:32:07 GMT

Website:


is inderdaad wel super om met een vrouwelijke wetlook-fan avonturen te beleven.
In reply to Message (18095.4.3.1) Info Re: Re: Re: wetlook-intresse

By m_wet - nl Fri 09/09/05 02:04:13 GMT

Website:


Ik ben er niet mee eens dat je wetlook alleen binnenshuis kunt uitvoeren. Vooral in de Herfst en de Lente kun je de meeste wetlook vinden op straat. Vooral in Nederland waar het veelvuldig regent in die tijd. Ik woon zelf vlak bij een grote universiteit en als de dag droog begint en daarna gaat regenen zijn er veel mensen (meestal op de fiets) te bewonderen die erg nat zijn... Ook een hond is perfect om wetlook mee te maken. Deze zal immers uitgelaten moeten worden ook al regent het. Niemand kijkt dan raar op. Het park met grote plassen doet dan wonderen. Ook zomers aan het strand doet een hond wonderen. Je rolt dan je jeans een paar slagen op en wandelt zo door de branding (samen met je hond) en niemand kijkt je raar aan. Je kunt dan zelfs vrouwen zover krijgen om met je mee lopen en sommigen gaan dan helemaal op in de hond en kijken nergens meer naar en worden zomaar erg nat.

 

Afgelopen zomer nog een keer meegemaakt dat een jonge vrouw (22 jaar) met een hond op het strand was. Zij lette totaal niet op het water maar alleen op de hond. Ze waren met een frisbee aan het spelen. Zij gooide hem in het water en de hond bracht 'm terug. Als hij dan uit water kwam en zij ging de frisbee halen dan gebeurde het wel eens dat haar voeten overspoeld werden door een golf (ze had haar schoenen nog aan). Toen ik haar tegen kwam was ze al nat tot aan haar knieen. Ze had een lichte spijkerbroek aan, een t-shirt en addidas sneakers. Ik sprak haar aan en vroeg haar hier op een gegeven moment naar. Ze vertelde dat ze er totaal geen moeite mee had en dat het meestal zo gebeurde. Haar schoenen gebruikte speciaal daar voor want ze vond het niets om die iedere uit te moeten doen en dan in de hand te houden. Dus hield ze ze maar aan. We hebben nog wat verder gelopen en uiteindelijk waren we tot aan onze middel nat. Was echt geweldig.... hoop haar nog eens tegen te komen (volgens mij dus een echte vrouwlijke wetlook fan).

 

Zo dit waren een paar van mijn ervaringen vanuit nederland....

In reply to Message (18095.4.3) Hello Re: Re: wetlook-intresse

By belgium wetlook-fan - be Thu 08/09/05 17:15:43 GMT

Website:


in het weekend zit ik zelden op internet=dus als iemand reageert dit weekend,bestaat de kans dat ik de reactie pas zondagavond te lezen krijg.

 

wel jammer dat ik zo laat reageer deze zomer,want het warme weer zal jammergenoeg niet blijven duren.in de winter zijn we genoodzaakt om binnenshuis wetlook-avonturen te beleven.

In reply to Message (18095.4) Hello Re: wetlook-intresse

By leo - nl Thu 08/09/05 11:30:16 GMT

Website:


hi,ik vraag me af of je ver van de grens woont,en wat je leuk vind van wetlook?
In reply to Message (18095) Happy wetlook-intresse

By belgium wetlook-fan - waterrat1978@skynet.be be Tue 06/09/05 16:17:40 GMT

Website:


hallo

 

enkele weken geleden plaatste ik hier een artikel op het forum,als new user.

er kwam uiteindelijk geen reactie meer erop.

 

heeft er iemand intresse om samen met mij wetlook-avonturen mee te maken?ik mik vooral op belgen,aangezien ik mij liefst in eigen land verplaats(nederlandse personen zijn uiteraard ook welkom,maar ik kan mij moeilijk naar nederland verplaatsen).het voordeel van wetlook is,dat je dit gerust kan doen als friends.ik begrijp zeker de echte betekenis van wetlook,en ik weet ook wat wetlook bv. niet inhoud.ik ben al van jongsaf een waterrat.

 

vraag gerust meer info wat ik veronderstel onder wetlook.

uiteraard is elkaar gewoon leren kennen ook mooi.

 

groeten

 

een wetlook-freakske.

Report Abuse or Problem to Nigel at Minxmovies
If you enjoy this forum, then please make a small donation to help with running costs: Make Donation (you can change amount)

All WAM Drunk Sex Orgy Wetlook-Online
WetLooker.com

Minx Movies - M12 - Dressed in Wet is now in the Download Store
Download Store

Minx Movies - M15 - Wet Me Now is now in the Download Store
Download Store

Minx Movies - M14 - Get Wet With Me is now in the Download Store
2ipmd65.jpg2ipmdg2.jpgckfbj77.jpgjapgs25.jpgzgjbt99.jpg Download Store 2fpbs94.jpgkijws74.jpgrlsps97.jpglasbjg7.jpg2fptg96.jpg2gpdde7.jpg


Minx Movies - M8 - Mask Of Wetness is now in the Download Store
Download Store



[ This page took 0.121 seconds to generate ]